آخر الأخبارفن و مشاهير

بعد هجومها على الشعراوي.. أسما شريف منير في مأزق بسبب هذه الصورة

أثارت خبيرة التجميل والموضة والإعلامية أسما شريف منير، نجلة الفنان شريف منير حالة من الجدل، وذلك بعد أن نشرت عبر حسابها الرسمي لموقع التواصل الاجتماعي وتبادل الصور والفيديوهات القصيرة «إنستجرام»، صورة جديده بعنوان لا للتنمر انهض وتحدث بقوة.

 

لكن التعليقات جاءت بالهجوم الشديد عليها بعد هجومها على الشيخ الشعراوى، وجاء في التعليقات التي كتبها جمهورها على الصورة التي نشرتها: «تنمر ايه الي بتتكلمي عنه هما الناس فجأة كده هجموكي وسبوكي وقالولك كلام ضايقك لوحدهم ولا عشان انتي غلطتي في عااالم وشيخ كبير ربنا يرحمه متلوميش حد علي رد فعل انتي الي بدأتيه وزي ما انتي عطيتي نفسك الحق انك تشتمي وتهيني غيرك فأعتقد حضرتك متقدريش تمنعي الناس من انهم يمارسوا الحق ده كمان زي ما انتي عملتي».

 

 

وأضاف آخر: «صراحة وحق الله انتي تستاهلي»، وأضاف متابع آخر: «دا مش تنمر بس لكل فعل رد فعل انتي غلطتي غلطه ماكنتش متوقعه منك».


وعلق متابع آخر على الصورة قائلًا: «انتِ صدقتي نفسك!!! تنمر إيه، المفروض تقولي لا للتطاول علي العلماء اللي معندكيش ذرة من علمهم ، لا للتبجح مثلًا ، يا ريتك كنتي سكتي شوية بدل مانتي جايبة الكلام لنفسك».

بعد فترة من الغياب.. مي عز الدين تفاجئ جمهورها بـ إطلالة غير متوقعة (صورة)


واستطرد أحد المتابعين: «أى تنمر اللى بتتكلمى فيه انتى بتقدمى برامج وبتنتقدى عالم وانتى اساسا ماعندكيش المام بالدين بالمرة وبتقولى تنمر».

 

 

أحمد عز الدين

صحفى مصرى عملت بالعديد بالمواقع والصحف المصرية والعربية ، بحب الكتابه وعمري ما اعتبرت انه مجرد شغلانه بتقبض عليها فلوس اخر الشهر.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى