عمرو يوسف يكشف مفاجآت جديدة عن حفل زفافه

أعاد رواد مواقع التواصل الاجتماعي، تداول لقاء سابق للفنان عمرو يوسف، مع الإعلامية أسما إبراهيم، والذي كشف فيه تفاصيل جديدة عن الأزمة التي حدثت في حفل زفافه.

ووجهت أسما إبراهيم سؤال لعمرو يوسف قائلة: ” يوم فرحك حصلت ازمة كبيرة بسبب تصريحات شيرين ضد عمرو دياب شوفت الموضوع وقتها ازاي؟”.

عمرو يوسف يكشف مفاجآت جديدة عن حفل زفافه

من جانبه، رد عمرو يوسف: “بإختصار شديد و عشان منطولش عمرودياب الهضبة نجم كبير جدا جدا و مشرفنا في العالم كله و شيرين صوت مصري اصيل رائع مليان احساس غير طبيعي و نجمة كبيرة جداً لو عندي لوم و عتاب على حد ف انا عندي لوم و عتاب على اللي نزل الفيديو لإن دي كانت بتهزر”.

لترد أسما إبراهيم: “مين اللي نزل الفيديو ؟”، فأجابها عمرو: “معرفش بقى مين اللي نزل الفيديو”.

لترد عليه: ” يعني في فرحك و مش عارف مين اللي بيصور يعني يا عمرو”، ليجيبها: ” طب عرفت بس مش عايز اقول”

وتساءلت أسما: “طب ليه معتبتهوش؟”، ليجيبها عمرو: ” ملكيش دعوة بقى انا عاتبته ولا لأ خليها بيني و بينه،  عندي الجرأة اعمل اي حاجة بس مش هقول هو مين”

لتسأله أسما: “طب اتخانقت معاه ؟”، ليجيبها: ” لا لأ خالص خالص موضوع و عدى” لترد أسما: “واضح إن انت اديته دش جامد”، ليعلق عمرو : ” إن شاء الله خير”

ومؤخرا تحدث الفنان عمرو يوسف خلال استضافته من برنامج الراديو بيضحك مع الإعلامية فاطمة مصطفى على إذاعة 9090 ، عن مرض زوجته الفنانة كندة علوش للمرة الأولى .

وقال عمرو يوسف: إن فترة مرض كندة علوش كانت فترة صعبة ولم تكن سهلة ولكنها في النهاية تجربة من تجارب الحياة، معلقا: “لكن في النهاية هي تجربة لا زلنا نكمل فيها طريق العلاج وستنتهى على خير بدعوات كل محبينا”.

وعن الدعم النفسي والحب الذى وجدوه من قبل الجمهور ، أضاف عمرو يوسف: فى مظاهرة الحب حدثت بمجرد إعلان كندة علوش عن خبر مرضها وإصابتها بالسرطان ، أشعرتنا بشىء جميل جداً، فيكفى أن هناك أناس بعثوا لنا برسائل حب عن طريق أصدقائنا وهو ما يشعرنا بسعادة بالغة نشكر كل من ساهم فيها “.

اقرأ  ايضا:

بعد تصدرها التريند.. معلومات لا تعرفها عن يارا حسام حسن وخطيبها

 

Exit mobile version