أحمد سعد يفجر مفاجأة بعد سرقته.. ماذا قال؟

حالة من الجدل الوسع، شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، الساعات الماضية، بعد تعرض الفنان أحمد سعد للسرقة في حفل زفاف نجل الإعلامية بسمة وهبة، الذي أقيم منذ أيام في إيطاليا.

من جانبه، قال أحمد سعد، في تصريحات لبرنامج «ET بالعربي»: «أنا مبحبش اتكلم في خسائر لأن المكاسب من عند الله الخسائر دي ولا حاجة”.

أحمد سعد يفجر مفاجأة بعد سرقته

وتابع: “بس في حاجات زعلت عليها زي أول ساعة اشتريتها وحاجات ذو قيمة مادية ومعنوية اتسرقت كلها، الناس قعدت تقول أحمد لابس الشبكة اهي راحت الشبكة، فلوسي اللي فاتت راحت، أنا لسه ببتدى صفحة جديدة».

وكشفت بسمة وهبة، تفاصيل الواقعة لـET  بالعربي، قائلة: “لما الناس اتكلمت على أحمد سعد أنا مش بشوف ده انتقاد لا بشوفه حسد، لأن لما اقولك إيه اللي أنت لابسه دا، فأنا كدا حسدتك، فارتاحوا أحمد سعد كل اللي اتكلمتوا عليه اتسرق.”

وتابعت: «حد الظاهر عارف أن ده أحمد سعد وأن الشنطة دي فيها إيه أو مراقبه، لأن دي الشنطة اللي فيها ساعات براندات وفيها العقد اللي الناس كلها قعدت تتكلم عليه».

وأعلن المطرب أحمد سعد عودته لطليقته علياء بسيوني وذلك أثناء حفلته في الساحل الشمالي.

ونشر الفنان أحمد سعد فيديو عبر حسابه علي موقع تبادل الصور والفديوهات انستجرام وظهر وهو يقول فيه :” انا كنت متجوز من سنتين وعندي عيلين ومراتي بقت خطبتي دلوقتي ،احنا قررنا قرار انا حبيت اقولوا ادامكم، إن إحنا نعمل فترة خطوبة وهزمكم في الفرح ان شاء الله”.

اقرأ ايضا:

خبر صادم وحزين عن إيمي سمير غانم.. ماذا حدث؟

Exit mobile version