أول تعليق من ملك أحمد زاهر على أخبار ارتباطها

ردت الممثلة الشابة ملك أحمد زاهر على بعض الأخبار التي انتشرت عن ارتباطها بعد ظهورها في جلسة تصوير ترتدي فستانا أبيض.

وظهرت ملك أحمد زاهر في فيديو عبر خاصية القصص القصيرة في حسابها على Instagram قالت فيه: “معلش يا جماعة بس أنا غير قادرة إني أسكت، نزلت جلسة تصوير من يومين بفستان أبيض والمقصود بيه إنه ملائكي والحمد لله في 80 % من الجمهور فهموا، في 20 % بيقولوا مبروك دا كتب الكتاب ولا الخطوبة يكونش قراية الفاتحة ألف مبروك”.

وتابعت ملك أحمد زاهر: “يعني هل لو فكرنا 5 ثواني هنلاقي أن مفيش عريس في ولا صورة هل أنا للدرجة دي موصلالكم إني بكره الصنف الآخر لدرجة إني مش هحطه معايا في جلسة تصوير جوازنا، أكيد لا لأ يا جماعة هتموتوا وتجوزوي هيجرالكم حاجة”.

وأطلت ملك أحمد زاهر في الصور بفستان أبيض رقيق، مع تاج زين شعرها وبدت كأنها عروس.

وتركت ملك أحمد زاهر شعرها ينسدل ناعما على كتفها واهتم بإطلالتها مكياج سلمى شريف، تصفيف شعر ألفريد ومينا، أما الفستان من Taya.

مقالات أخرى قد تهمك

غادة عبد الرازق تحتفل بعيد ميلادها بتورتة من 5 أدوار وبلالين بيضاء

مروة صبري تثير الجدل: «شيرين عبدالوهاب دمرت حسام حبيب»

سبق وكشفت ملك أحمد زاهر عن مواصفات فتى أحلامها وقالت: “لازم يكون حنين أوي ورومانسي، عشان أنا طيبة ورومانسية، ويكون راجل ومسئول ومتفاهم عارف شغلي وبيشجعني فيه وأنا أشجعه في شغله”.

وأوضحت ملك أحمد زاهر أنها لا تفكر في الارتباط الآن فالأهم لديها هو عملها قائلة: “أنا مركزة في شغلي دلوقتي والحاجات دي بتكون قسمة ونصيب ومستنية يجي الشخص المناسب عشان أنا طيبة وأول ما ألاقي الشخص الكويس اللي يعاملني زي بابي هرتبط بيه”.

Exit mobile version