فن و مشاهير

تصرف صادم من محمد فؤاد تجاه عمر كمال.. ماذا فعل؟

حل مطرب المهرجانات عمر كمال، الساعات الماضية، ضيفًا  مع بودكاست “فايق ورايق” من تقديم إبراهيم فايق.

وخلال اللقاء، حكى عمر كمال عن موقف جمعه بالمطرب محمد فؤاد في بداية مشواره الفني، حيث طلب منه مساعدة ولكنه فوجئ برد فعله تجاهه.

تصرف صادم من محمد فؤاد تجاه عمر كمال.. ماذا فعل؟

وقال عمر كمال: “أنا كنت واحد غايته في الحياة إنه يقابل محمد فؤاد وعايزه يديني أي كتف إن شاء الله أشتغل عنده في البوفيه. هتعلم منه أي حاجة”.

وتابع عمر كمال: “كنت بروح كل يوم عند بيته ومبيجيش، وبعدين عرفت إن محمد فؤاد جاي، فرحتله وقلتله أنا بعشقك وبحب أنفهك وبشتري الشريط الأصلي مش المضروب، وبقعد في أول صف في حفلاتك في دريم بارك.. قالي ربنا يخليك يا عمورة تسلم يا حبيبي”.

وأكمل: “قلتله صوتي حلو ونفسي تسمعني، قالي سمعني، فغنيتله أغنية قلبي خبي لـ عبد الحليم حافظ، قاللي جدع، صوتك حلو وييجي منه، يلا ربنا يوفقك، ونادى على ولد يطلعله العربية.. قلتله يا أستاذ أنا جايلك عشان تديني كتف، قاللي يا عمر روح قدم في برامج أصوات كتير دلوقتي، لكن أنا مش بقدم حد”.

وأضاف: “هو برضه كان عنده حق. دلوقتي بيحصلي نفس الموقف وبقول نفس الرد وبقولهم إعمل أغنية ونزلها على التيك توك هتنتشر وإعمل محتوى كويس”.

وفي وقت سابق، تقدم  أيمن محفوظ المحامي بالنقض، ببلاغ رسمي،  للإدارة العامة لمكافحة جرائم الآداب ضد مطربي المهرجانات حمو بيكا وحسن شاكوش، وذلك بسبب أغنيه “تحت السرة” بتهمة التحريض على الفسق والفجور.

وقال المحامي في بلاغه، إنه ما زال مؤدو المهرجانات يعيثون في الأرض فسادا متحدين قوانين الدولة وأعراف المجتمع بعد نشر حمو بيكا وشاكوش فيديو علي مواقع التواصل الاجتماعي يتعرض إلى مواطن العفة في المرأة بشكل إباحي.

وأشار إلى أنهما يتحدثان في أغنيه علنا عن مواطن العفة والعورة للمرأة لسرة البطن وما أسفلها ويتغزل فيها بالقول والإشارة.

اقرأ ايضا:

هجوم حاد على حسن شاكوش وعمر كمال بسبب هذه الصورة.. ما القصة؟

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى