“جدي اتجوز 17 مرة”.. تصريحات مثيرة من أحمد فهمي

حالة من الجدل الواسع، أثارها الفنان أحمد فهمي، الساعات الماضية، بعد تصريحات مثيرة له أطلقها مؤخرا.

وكشف الفنان أحمد فهمي عن مواصفات فتاة أحلامه، قائلا: “أهم حاجة تبقى بتضحكني وذكية وشكلها يبقى حلو، وبتضحك دي أهم حاجة”.

“جدي اتجوز 17 مرة”.. تصريحات مثيرة من أحمد فهمي

وأضاف في تصريحات تلفزيونية: “احنا هنقعد مع بعض كتير والشكل هتتعود عليه، ولما تتفرجوا كل يوم على حاجة تضحكوا عليها وتفهموا هزار بعض، مشيرا إلى أنه يحب شكل أسماء جلال.

كما كشف الفنان أحمد فهمى عن رأيه فى فكرة تعدد الزوجات، خاصة أنه تزوج أكثر من مرة فى فترة قليلة، مؤكدا أنه أمر جيد وجده خاض هذه التجربة من قبل.

وقال أحمد فهمى، فى برنامج “فى البوكس”: “تعدد الزوجات حاجة صعبة بس جميلة، جدي اتجوز 17 واحدة بعد سن الخمسين وبعد ما جدتي اتوفت”.

وعن مدى احتمالية تنفيذ ما فعله جده، قال أحمد فهمى: “أنا لسه قدامي فترة عشان ابدأ، معرفش ممكن أعمل زيه ولا لأ، عمري ما أقدر أقول، هو أنا كنت أعرف إن حياتي هتبقى كدا؟”.

وكانت حالة من الجدل الواسع، أثارتها الفنانة هنا الزاهد، الأيام الماضية، بعد تصريحات لها عن انفصالها عن الفنان أحمد فهمي، خلال حلولها ضيفة في برنامج “صاحبة السعادة”.

وقالت هنا الزاهد:”انا ما نزلتش دمعة بعد الانفصال، ورحت عند إخواتى وبقيت وسطيهم، وكان عندى إيمان إن ربنا شايلى حاجة علشان كدة حصل الإنفصال، وزملائى فى اللوكيشن اتصدموا قالوا ما نعرفش إن كان عندك مشكلة”.

وأضافت: “أوقات بيكون عندى حزن ولما بكون بشوشة مببينش، وبحسم الأمور بعقلى وقلبى بعد أن كنت أتعامل بقلبى، واتقرصت من ناس كتير، وانا مبسوطة بكل الفترات اللى مريت بيها”.

اقرأ ايضا:

تصرف صادم من نجل أحمد رزق تجاه أهل الضحية

Exit mobile version