فن و مشاهير

“جوزك مجدي كامل فين؟”.. مها أحمد تفاجئ الجميع برد غير متوقع

حالة من الجدل الواسع، أثارتها الفنانة مها أحمد الساعات الماضية، بعد نشرها مقطع فيديو جديد عبر حسابها على “تيك توك”.

و ظهرت مها في بث مباشر تتحدث فيه عن عملها على التيك توك قائلة: “هشتغل على التيك توك وعلي أي برنامج يجيب فلوس وأنا جبلة مش بيحوق فيا تنمر”.

جوزك مجدي كامل فين؟.. مها أحمد تفاجئ الجميع برد غير متوقع

وأشارت مها  إن هناك الكثيرين يسألونني دائما: “فين الدكتور مجدي كامل يصرف عليكِ؟” لترد أنه بالفعل يصرف عليها منذ زمن و”مكفي وموفي”.

وأكدت  مها أحمد بأن زوجها، مجدي كامل، يمنحها الحرية التامة في إدارة الأموال، حيث يضع ما يتحصل عليه بين يديها، ويقول لها: “اشتري كل ما ترغبين فيه”.

وتساءلت مها: “ليه ما حدش سأله وقت ما كان بيمثل وأنا بمثل، ليه ما قالوش ليه مش بتخلي مراتك تقعد في البيت بدل ما تمثل؟ ولا بقى السؤال مناسب دلوقتي بس عشان التنمر بقى أكتر؟”.

وفي وقت سابق، انفعلت مها أحمد على متابعيها خلال لايف على موقع الفيديوهات تيك توك، بعد سؤالها عن موقف زوجها الفنان مجدي كامل من ظهورها في لايفات على الأبلكيشن 24 ساعة، قائلة: هو حاببني كده وبيموت فيا كده، ويا سلام بقى لو أنا زعلت وروحت اشتكيت بيجبلي هدايا في ساعتها، وبيروح يشتري ليا برفانات عشان عارف إني بحبها.

وأضافت مها أحمد: أنا مش بضايق من كل اللي بيضايقني بكلامه في اللايف.. عارفين ليه علشان بستفيد من هجومكم وبيجيلي فلوس أكتر وداعمين، ومجدي بيقعد يقولى إلا زعلك يا مها مع إني مش بعيط عشان بستخسر الدموع بصراحة، عايزاكم تفضلوا تضايقوني كل شوية وتسألوني عن مجدي كامل.

وكانت آخر أعمال مها أحمد مشاركتها في مسلسل بيت الشدة الذي عرض عام 2022، من إخراج وسام المدني، وتأليف ناجي عبد الله، وشارك فيه وفاء عامر وأحمد وفيق وإيهاب فهمي ومحسن منصور وغيرهم من الفنانين.

اقرأ ايضا:

شبيهة رضوى الشربيني تصدم الجميع.. ورد فعل مفاجئ من الإعلامية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى