فيفي عبده تكشف مفاجأة عن سبب وفاة نجل إسماعيل الليثي

نعت الفنانة فيفي عبده، الطفل رضا الشهير بـ ضاضا الليثي، نجل المطرب الشعبي إسماعيل الليثي، الذي رحل عن عالمنا أول أمس بعد سقوطه من الطابق العاشر من شرفة منزل جدته.

ودخلت فيفي عبده، في حالة من التأثر والبكاء، أثناء حديثها عن الطفل رضا الليثي، حيث قالت في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها بموقع تيك توك.

فيفي عبده تكشف مفاجأة عن سبب وفاة نجل إسماعيل الليثي

وأرجعت فيفي عبده سبب الوفاة إلى الحسد وقالت: “يا إسماعيل ويا شيماء، أنا عارفة أن قلبكم مولع نار، البقاء لله في ابنكم خد عين يا حبيبي وراح مش بيقولوا بياخدوا العيون ويروحوا القبور”.

وتابعت : “ربنا معاكم وأكيد كل اللي بيشوفكم بيقول ربنا معاكم، في الجنة ونعيمها إن شاء الله وكل الناس بتدعي له، أنا شخصيًا كنت بحبه جدًا، مش عارفة حاسة أن الصدمة دمرتنا كلنا بصراحة ولكن ميعظمش على اللي خلقه.”

وتابعت فيفي عبده: “شد حيلك يا إسماعيل أنت وشيماء، أنا عارفة أن في قلبكم نار دلوقتي، ربنا يكون في عونكم وكل الناس اللي بتحبه، الله يرحمك يا ضاضا يا حبيبي، بإذنك يا رب في الجنة ونعيمها.”

وفي وقت سابق، قالت فيفي عبده:  “أعترف بالجواز العرفي لأني مخليش الراجل يلمسني إلا لما يتجوزني وأعتبرها فترة خطوبة، وبعدين أكتب كتاب رسمي، وكل اللي اتجوزتهم محترمين وحظي كان كويس”

وتابعت: “مقدرش أكون زوجة تانية ولو هو متجوز أنا مشوفتهاش ولا أعرفها ولا عايزة أعرف حاجة، أنا مش بدور على الراجل ولكن هو اللي بيدور عليا، ومتسمعنيش أي مشكلة لحد ولا عايزة أعرف غير إنك رجلي وجوزي”.

وأضافت فيفي عبده: “الرجالة كلها بتخون واللي تقول مش بيخون وماشي على الصراط المستقيم مش صحيح، ولابد الراجل يكون عنده نزوات، وبتبقى قمر وتتخان والمفروض تعملنفسها مش عارفة”.

اقرأ ايضا:

“كان رايح لمنة شلبي”.. إسماعيل الليثي يكشف مفاجأة بعد وفاة ابنه

Exit mobile version