فن و مشاهير

في ناس بتستفيد من اللي انتي فيه.. رسالة مفاجئة من مذيعة شهيرة لشيرين

وجهت أمير بدر رسالة خاصة لـ شيرين عبدالوهاب من خلال برنامج آخر النهار وقالت: مافيش حد بيوصل للنجاح اللي انتي فيه إلا لما يكون قوي، ولو انتي مش قوية عمرك ماكنتي هتوصلي للنجاح اللي انتي فيه، ولكن فيه ناس حواليكي بيستفيدوا من اللي انتي فيه دلوقتي، وأنا مش عارفه إزاي حد يرضى على نفسة أنه ياخد سوشيال ميديا بتاعت فنانه معروفه زي شيرين ويستغلها لحسابه الشخصي، وبقولها فوقي انتي صوت مصري عظيم وفنانه موهبه جدًا لازم ترجعي لمكانتك الطبيعية، وأناشد روتانا بحل الأزمة معها بكل الطرق الممكنة، والعادي أن فنان يمضي مع شركة كبيرة وبعدين ميحصلش بينهم إتفاق، وأنا أعتقد أن روتانا لا تتعمد إيذاء شيرين ولكن الموضع إختلاف في وجهات النظر فقط.

جدير بالذكر أن الإعلامية أميرة بدر تقدم برنامج آخر النهار الأسبوع الحالي، وهذت بعد غياب تامر أمين.

ومن ناحية أخرى قدمت شيرين عبدالوهاب مؤخرًا أغنية زينة العرايس، إحتفالً بحفل زفاف إبنة المنتج محمد السعدي، في حفل حضره كل الشخصيات العامة والفنية في مصر، وكان من أبرز الحضور، عمرو دياب، محمد رمضان، دياب، يسرا، وعدد كبير من أبرز رجال الأعمال.

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى