مفاجأة.. أحمد سعد يعترف بالخيانة الزوجية على الهواء

حلت الدمية أبلة فاهيتا، الساعات الماضية، ضيفة على برنامج بيت السعد لـ الفنان عمرو سعد وشقيقه الفنان أحمد سعد، عبر قناة mbc مصر الفضائية ومنصة شاهد الإلكترونية.

وخلال اللقاء قالت أبلة فاهيتا: “فيه 3 أنواع من الرجالة، أول واحد اسمه المهيطل ده اللي بيخون ويتقفش، والنوع التاني اسمه النمس ده اللي بيخون وما بيتقفش، النوع الثالث مهيطل نمس مرة يتقفش ومرة ما يتقفش”.

مفاجأة.. أحمد سعد يعترف بالخيانة الزوجية على الهواء

من جانبه، اعترف أحمد سعد: “أنا مريت بالـ3 أنوع من الرجالة اللي ذكرتيهم يا أبلة فاهيتا، كتير كنت مهيطل وبعد كده حاولت ابقى نمس وفجأة لقيت نفسي رجعت مهيطل”.

 

وسألت أبلة فاهيتا، عمرو سعد، خلال برنامج “بيت السعد” المذاع على قناة “إم بي سي 1”: هل تسامح على الخيانة؟ ليرد الفنان: “هسامح طبعًا، أنا من النوع التفاني والتسامح وفي الأول وفي الآخر الست لبيتها وجوزها واحنا لينا إيه في الآخر غير الكلمة الطيبة وإن الراجل يجي يبات في فرشته”.

وفي وقت سابق، فاجأت علياء البسيوني رواد صفحتها على موقع الصور الشهير انستجرام وأعلنت عودتها لطليقها الفنان أحمد سعد بعد عام من الانفصال.

وكتبت عليا على صفحتها :كل سنة وإنت أطيب وألذ واحد في الدنيا ..كل سنة وإنت أحلى حاجة في حياتنا ..كل سنة وإنت طيب ياحمادة .

ونشرت الصفحة الرسمية لبنش مارك عبر موقع التواصل الاجتماعى انستجرام مقطع فيديو وذلك لحظة وصول الفنان أحمد سعد الى جدة قبل حفله المقرر له غدا.

وجاء استقبال أحمد سعد فى مطار جدة بحفاوة كبيرة وذلك قبل انطلاق حفله.

اقرأ ايضا:

“خست النص”.. ويزو تفاجئ الجميع بخسارة وزن ملفتة

 

Exit mobile version