مفاجأة.. من هو والد هنا الزاهد الحقيقي؟

تصدرت الفنانة هنا الزاهد مؤشرات التريند الساعات الماضية، بعد حديثها المؤثر عن والدها، ببرنامج “صاحبة السعادة” الذي تقدمه الفنانة إسعاد يونس بقناة “دي ام سي”.

وتزايد بحث الجمهور عن هوية والد هنا الزاهد الحقيقي، ومن هو؟.

مفاجأة.. من هو والد هنا الزاهد الحقيقي؟

ووالد هنا الزاهد هو واحد من الشخصيات العادية في المجتمع المصري الذين ليس لهم أي شهرة إعلامية، وهو شخص من خارج الوسط الفني، وعن اسمه فإنه يحمل اسم عادل الزاهد وهو من الأشخاص الذين عملوا في المشاريع الاستثمارية في مصر. وكان قد ظهر برفقتها في أكثر من مناسبة تتعلق في العائلة.

وخلال اللقاء تحدثت هنا الزاهد عن والدها قائلة: “بابا موجود وكان في فرحي بس مش قريب خالص مننا، وكان نفسي يكون قريب، وسبب من الأسباب اللي كان بيخليني أخاف أغلط لإن بابا ما كانش في حياتنا وأمي هي اللى كانت موجودة بس”.

وتابعت هنا الزاهد باكية: “شُفت الفنان صلاح عبد الله وهو بيبكي بحرارة في فرح بنته، وقتها رُحت في جنب وفضلت أبكي كان نفسي أحس الاحساس ده، بابا إنسان كويس بس هو بعيد وافتقدت مشاعر الأب وهو عنده عائلة تانية، الفنان الراحل طلعت زكريا ملأ الحتة اللي كان بابا سايبها بس مهما يكن ما كانش زي بابا”.
وتابعت: “خايفة من فشل الزواج علشان ما أكررش اللي حصل من بابا معانا وابتعاده عننا، أنا ما بعرفش أحب حد في سني لازم يبقى أكبر مننا علشان أعوض حتة بعد بابا عني

اقرأ ايضا:

هنا الزاهد: “أمي ضربتني بالقلم في الشارع لهذا السبب”

 

 

Exit mobile version