فن و مشاهير

هذه العروس ابنة فنان كوميدي شهير.. من هو؟

احتفلت الفنانة إيمي طلعت زكريا، الساعات الماضية،بخطوبتها على شاب من خارج الوسط الفني، بحفل صغير بالمنزل، وسط أجواء عائلية.

وعريس إيمي طلعت زكريا، من خارج الوسط الفني، وهو مصري يعيش في الخارج، وانتشرت صور الخطبة على مواقع التواصل.

هذه العروس ابنة فنان كوميدي شهير.. من هو؟

وفي وقت سابق، كشفت الفنانة إيمي طلعت زكريا، عن معاناتها من الحسد والجن العاشق ووقف مشاريعها الفنية ومشاريع الارتباط والزواج، واستعانتها بالعديد من المشايخ وصولًا إلى أمين الفتوى بالأزهر الشريف.

وقالت إيمي طلعت زكريا، في تصريحات تليفزيونية: أنا كنت فاكرة إن فيا حاجة وتعطيل في حاجات كتير، وأنا مؤمنة جدًا بإن العفاريت أحياء عايشين معانا، وأول لما بابا توفي كنت دايما أسمعه بينادي عليا، وفي ليلة كنت راجعة من المسرح الساعة 1 بالليل، وكنت ماشية على الدائري في منطقة مظلمة، لقيت واحدة منكوشة بتشاور وخفت وجريت، ولما بصيت ورايا ملقتش حد، وسألت شيوخ وبعضهم قال في مس أو سحر أو عمل بوقف الحال.

وتابعت إيمي طلعت زكريا: وأنا طول عمري زي باقي البنات بحب أقف قدام المرأة وأرقص، ومن وأنا صغيرة وعمري 15 سنة كنت كتير أحلم إن في حد معايا في علاقة كأني متجوزة، وأحس بيها وأنا نايمة من غير ما أشوف حد، لغاية ما سألت أمين الفتوى في الأزهر الشريف ونصحني إني مركزش في أي حاجة، وفي ناس قالتلي ألبس أبيض وأنا نايمة أو أولع شمعة وأصحى تاني يوم ملاقيش ليها أثر.

اقرأ ايضا:

حقيقة نقل عواطف حلمي لدار مسنين.. ومدير الدار يفجر مفاجأة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى