آخر الأخبار

أول تعليق من عروس كفر الشيخ بعد ظهور نتيجة كشف عذريتها

واقعة مأساوية تعرضت لها عروس بكفر الشيخ، بعد أن شكك زوجها في عذريتها، بعد يوم من زواجهما، وأثارت قصتها ضجة على مواقعع التواصل الاجتماعي.

وروت إيمان، عروس كفر الشيخ تفاصيل ماحدث قائلة: “اتجوزت زي أي عروسة.. ولما دخلنا جوزي حاول معايا أكتر من مرة. لقيته قلق إن ما فيش ما يدل على العذرية”.

أول تعليق من عروس كفر الشيخ بعد ظهور نتيجة كشف عذريتها

وتابعت: “قلت له: لو مقلق اكشف عليا.. يوم الصبحية لقيت حماتي واخدة أمي وأبويا في أوضة وبتقولهم اللي حصل.. نظراتهم ليا خوفتني بزيادة وشكوا فيا”.

وبالفعل ذهبت إيمان برفقة زوجها إلى أحد الأطباء للكشف عليها وهناك كانت الصدمة، حيث  أن الطبيب بدلا من الكشف الجاد عليها أجرى حديثا غير لائق معها عن خطبتها قبل الزواج.

وأضافت إيمان: “الدكتور قالي: غشاء البكارة تم فضه من سنة ومش موجود.. واعتدى عليك 20 مرة.. رد عليا: انا هستر عليكي زي ما سترت على 6 أول امبارح بس احكيلي.”.

وأكملت: “رديت عليه بثقة: مافيش الكلام اللي بتقوله دا.. والمفروض تكشف مش تكلمني.. طلعت أبكي من اللي قاله.. وانهارت من كلامه.. لأنه هيخرب بيتي”.

وأكملت: “جوزي قالي: أنا متمسك بيكي بس قولي أنت كدا علشان أهلي هيضربوني.”

إلا أنه ظهرت نتيجة الكشف والتي أثبتت أنها بكر وغشاء البكارة سليم بالكامل ولم يتم فضه أو يتم لمسها أو الاعتداء عليها، وأعربت إيمان عن سعادتها.

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى