فن و مشاهير

أستاهل 5 أقلام.. فيديو غير متوقع من محمد رمضان بعد صفعه للشاب

رد الفنان محمد رمضان على جدل واقعة الشجار بينه وبين  أحد الشباب في الساحل الشمالي،حيث ظهر رمضان وهو يمسك بالشاب بسبب الموبايل ويقول له: هات الموبايل وعندما رفض الأخير منحه إياه صفع الفنان الشاب على وجهه وعلى الفور، رد الشاب الصفعة على وجه محمد رمضان ، وسط صدمة المحيطين.

ونشر محمد رمضان فيديو من خلال حسابه الرسمي على موقع إنستجرام ، قال فيه: جمهوري العدل الأصيل ألف شكر أنا سمعت وعرفت قد ايه انتوا دفعتوا عني وغلطتوا الولد الصغير ، لكن أنا برضو بعمل الفيديو دا عشان أعترف بغلطتي اعتذر للولد الصغير وأهله وأن ايدي اتمدت عليه ، لأن لما غلط فى الأول قلعتوا الكاب وعرفت انه ولد صغير وسألتوا اسمه ايه وسيبته ومشيت و لما  غلطت تاني قولتله هات التليفون ومتملكتش نفسي وضربته قلم بسيط طير الكاب ، وعرفت أنه من قرية تانية غير مراسي وجاي يتفسح”.

واستكمل: “ولو هعتبر النموسه اللى جت على خدي قلم ف أنا أستاهل من الناموسة دى 5 عشان أن غلطان ودى ولا رجولة ولا بطولة ودى الغلطة اللى أنا طالبع اعتذر عنها ومسكت التليفون امسح الفيديو”.

وتداول عدد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي فيديو لمحمد رمضان أثناء تواجده في الساحل الشمالي وهو يتشاجر مع شاب.

وظهر رمضان في الفيديو وهو يمسك بالشاب بسبب الموبايل ويقول له : هات الموبايل وظن رواد مواقع التواصل الاجتماعي أن الشاب صور رمضان وهو في موقف غير لائق.

وتفاجأ الجميع من رد فعل رمضان الذي صفع الشاب بالقلم وكان رد فعل الشاب أيضا أنه قام بصفع رمضان بالقلم.

ياسمين شرف

ياسمين شرف حاصلة على بكالوريوس إعلام جامعة القاهرة تقدير جيد جدا .. أعمل صحفية بقسم التحقيقات في جريدة تحيا مصر ، أهوى كتابة الروايات والرسم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى